1.

Improving Text Mining Methods in Market Prediction via Prototype Selection Algorithms

دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 415-434
Farzad Niknam؛ Aliakbar Niknafs

2.

Presenting a Text Mining Algorithm to Identify Emotion in Persian Corpus

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 375-389
Masoud Garshasbi؛ Anahid Rais-Rohani؛ Mohammadreza Kabaranzadeh Ghadim

3.

The Application of Machine Learning Algorithms for Text Mining based on Sentiment Analysis Approach

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 309-330
Reza Samizade؛ Elnaz Mahmoudi Saeid Abad

4.

The Impact of Persian News on Stock Returns Through Text Mining Techniques

دوره 14، شماره 4، دی 2021، صفحه 799-816
Zahra Azizi؛ Neda Abdolvand؛ Hassan Ghalibaf Asl؛ Saeedeh Rajaee Harandi

5.

ارزیابی روند‌های توسعه و اجرای سیستم‌های اطلاعاتی در حوزۀ مدیریت منابع انسانی با استفاده از روش‌های متن‌کاوی

دوره 15، شماره 4، دی 1396، صفحه 977-999
بابک سهرابی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ احسان عابدین

6.

بررسی صحّت انتساب خوان‌الاخوان به ناصرخسرو قبادیانی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 121-139
احسان رئیسی

7.

تحلیل نظرات کاربران وب سایت های تجارت اجتماعی بر اساس روش های متن کاوی و داده کاوی

دوره 11، شماره 2، مهر 1395، صفحه 163-179
بابک سهرابی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فرشته خداپرست

8.

شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116
سید محسن موسوی؛ سید فتح اله امیری عقدایی

9.

طبقه‌بندی نظرهای مشتریان با رویکرد متن‌کاوی و یادگیری عمیق (نمونه موردی: نظرهای کاربران وبسایت دیجی‌کالا)

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 675-694
پرهام پرنیان

10.

فراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721
زهرا احمدی الوار؛ داود فیض؛ میثم مدرسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب