1.

بررسی تأثیر عوامل شخصیتی مؤثر بر اعتیاد به خرید با اثر تعدیل‌گری چشم‌وهم‌چشمی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 699-720
عباسعلی رستگار؛ محمد علی سیاه سرانی کجوری

2.

تحلیل چند سطحی تاثیر کیفیت شبکه اجتماعی بر رابطه ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402
مریم اخوان خرازیان؛ سونا شفیعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب