اخوان خرازیان, مریم, شفیعی, سونا. (1402). تحلیل چند سطحی تاثیر کیفیت شبکه اجتماعی بر رابطه ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید مشتریان. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2023.344762.4395
مریم اخوان خرازیان; سونا شفیعی. "تحلیل چند سطحی تاثیر کیفیت شبکه اجتماعی بر رابطه ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید مشتریان". , , , 1402, -. doi: 10.22059/jibm.2023.344762.4395
اخوان خرازیان, مریم, شفیعی, سونا. (1402). 'تحلیل چند سطحی تاثیر کیفیت شبکه اجتماعی بر رابطه ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید مشتریان', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2023.344762.4395
اخوان خرازیان, مریم, شفیعی, سونا. تحلیل چند سطحی تاثیر کیفیت شبکه اجتماعی بر رابطه ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید مشتریان. , 1402; (): -. doi: 10.22059/jibm.2023.344762.4395


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب