1.

«اصالت در عصر تکثیر مکانیکی» تبیین جامعه‌شناختی فرآیند برندسازی مجازی صنایع‌دستی مدرن

دوره 16، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 31-73
زینب شفیعی

2.

بازار به مثابه میدان: تحلیل بوردیویی بازار با تاکید بر بازار سنتی تهران

دوره 22، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 9-34
غلامرضا جمشیدیها؛ عبدالحسین کلانتری؛ روح الله نصرتی

3.

«برای عشق، پول یا هر دو؟» مطالعه‌ کیفی منفعت‌طلبی زنانه در پارادایم جامعه‌شناسی اقتصادی جدید

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 اسفند 1400
زینب شفیعی

4.

«برای عشق، پول یا هر دو؟»مطالعه‌ کیفی منفعت‌طلبی زنانه در پارادایم جامعه‌شناسی اقتصادی جدید

دوره 29، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 227-268
زینب شفیعی

5.

تحلیل جامعه‌شناختی و انسان‌شناختی فعالیت‌های اقتصادی بروجنی‌های ساکن ایذه (با تأکید نظریۀ حک‌شدگی ترکیبی)

دوره 9، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 83-106
منوچهر علی نژاد؛ شهرام عالی پور

6.

ساخت اجتماعی بازار؛ تحلیل جامعه‌شناختی پیدایش بازار با تأکید بر بازار بانه در استان کردستان

دوره 25، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 87-115
محمد امیرپناهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب