1.

بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 145-164
یاسر سیف؛ محمدرضا محمدزمانی؛ یاسر شجاعی؛ رضا مقدم

2.

تبیین تأثیر بازارگرایی و نوآوری مدیریت بر عملکرد بنگاه با تأکید بر نقش میانجی نوآوری فناورانه

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 463-484
نیما گروسی مختار زاده؛ محمود زمانی

3.

طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان)

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832
محمدرضا حمیدی زاده؛ منیژه قره چه؛ اکرم هادی زاده؛ سیروس سلیمی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب