1.

بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 127-146
محسن نظری؛ نسترن حاجی‌حیدری؛ مصطفی نصری

2.

تحلیل ساختاری سبک زندگی الکترونیکی زنان و تأثیر آن بر پذیرش تبلیغات و قصد خرید اینترنتی

دوره 23، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 63-89
سارا محمدی؛ اسلام فاخر؛ علی مهرابی؛ خدیجه صفی خانی نسیم زاده





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب