1.

Visual attention to the Logos of Popular and Unknown Brands: An Eye-tracking Study during Decision-making

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 200-214
Mona Salarifar؛ Younos Vakil Alroaia؛ Abolfazl Danaei؛ Gholam Hossein Riazi؛ Janaina de Moura Engracia Giraldi

2.

تقدم فرآیندهای شناختی بر زبان، در فلسفه زبان ملاصدرا

دوره 12، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 55-71
نرگس زرگر

3.

مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم)

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435
مونا سالاری فر؛ یونس وکیل الرعایا؛ ابوالفضل دانایی؛ غلامحسین ریاضی؛ جاناینا مورا انگاراسیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب