1.

رابطة قدرت و وابستگی در کانال‌های بازاریابی از دیدگاه عضو هدف مورد مطالعه: هنر - صنعت فرش دستباف ایران

دوره 13، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 67-89
شهریار محسنین؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ حمیدرضا حسن زاده کریم آباد؛ حسین خنیفر

2.

طراحی مدلی برای ارزیابی کانال‎های بازاریابی مبتنی بر روش‎های بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712
مهدی نصراللهی؛ محمد رضا فتحی؛ علی رضا فقیه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب