1.

Extracting Customer Behavior Pattern in a Telecom Company Using Temporal Fuzzy Clustering and Data Mining

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 549-570
Mohammad Fathian؛ Ehsan Azhdari

2.

بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه)

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870
غلامرضا جندقی؛ یاسر سیف؛ یاسر شجاعی

3.

بررسی و پیش‌بینی میزان بخش‌های اثر زیست‌محیطی در پرورش ماهیان گرم‌آبی استان گیلان با استفاده از روش‌ سامانه‌ی استنتاج عصبی-فازی تطبیقی

دوره 50، شماره 3، آبان 1398، صفحه 717-735
اسداله اکرم؛ بهزاد الهامی؛ مجید خانعلی

4.

تحلیل و پهنه‌بندی فراوانی فصلی توفان‌های گردوغباری ایران به‌منظور کاهش مخاطرات

دوره 1، شماره 2، دی 1393، صفحه 217-239
صیاد اصغری سراسکانرود؛ بتول زینالی

5.

کاربرد شاخص‌های توپوگرافی و طیفی در تعیین نواحی مدیریتی در مزارع کشت گندم دیم، قزوین

دوره 54، شماره 7، مهر 1402، صفحه 1005-1026
گلناز ابراهیم زاده؛ نفیسه یغمائیان مهابادی؛ حسین بیات؛ حمید رضا متین فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب