1.

A Model for Investigation of the Intensity of Trust Relationships' Strength among Users in Social Media

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 191-216
Rojiar Pir Mohammadiani؛ Shahriar Mohammadi

2.

A Model for Sales Leadership Based on Social Media in the Cultural Tourism Industry

دوره 18، شماره 2، تیر 2025، صفحه 275-292
Mohammad Safari؛ Marzieh Moradi

3.

A New Chapter in Cyberculture; NFTs Paradigm Shift

دوره 7، شماره 2، مهر 2023، صفحه 167-186
Mohammad Afkhami؛ Eirini Daskalaki

4.

Anime, Consume, and Participation: Iranian Instagram Users Participation in Anime Fandom Activities

دوره 5، شماره 2، مهر 2021، صفحه 163-176
Ali Golmohammadi؛ Melika Khodabin؛ Shaho Sabbar

5.

An integrated Assessment System of Citizen Reaction towards Local Government Social Media Accounts

دوره 10، شماره 3، 2018، صفحه 1-19
Nur Aini Rakhmawati؛ Dyaksa Hanindito

6.

An Investigation on the User Behavior in Social Commerce Platforms: A Text Analytics Approach

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 180-199
Amir Arzy؛ Mohammad Taghi Taghavifard؛ Zohreh Dehdashti Shahrokh؛ Iman Raeesi Vanani

7.

Artificial Intelligence-Driven Cyberbullying Detection: A Survey of Current Techniques

دوره 16، شماره 4، 2024، صفحه 38-63
Kholood Alfaleh؛ Abdulatif Alabdultif؛ Suliman Aladhadh

8.

Cancel Culture, Then and Now: A Platonic Approach to the Shaming of People and the Exclusion of Ideas

دوره 7، شماره 2، مهر 2023، صفحه 147-166
Douglas R Campbell

9.

Cancer, Suffering, and the Role of Social Media: Insights from Iranian Nurses

دوره 9، شماره 2، مهر 2025، صفحه 487-503
Hamed Bahmani؛ Fereshteh J avaheri Tehrani

10.

Determining the Suitable Research Strategy in Social Media’s Stages of Growth

دوره 13، شماره 4، 2021، صفحه 57-115
Payam Hanafizadeh؛ Sepideh Shafia

11.

Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market

دوره 15، شماره 1، 2023، صفحه 124-134
Nataliia Savytska؛ Vitalina Babenko؛ Hanna Chmil؛ Olha Priadko؛ Iryna Bubenets

12.

Employing the Technology Acceptance Model to Explore the Trends of Social Media Adoption and its Effect on Perceived Usefulness and Perceived Ease of Use

دوره 11، شماره 2، 2019، صفحه 129-143
Manal Alduaij

13.

Exploring the content factors contributing to boosting user engagement on Press TV’s Facebook page

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 365-378
Habib Abdolhossein Maregani؛ Seyed Mahdi Sharifi؛ Somayeh Labafi

14.

Factors Influencing Social Media Usage in the US

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 5-22
Ehsan Shahghasemi؛ Zahra Emamzadeh

15.

Identifying and selecting the most appropriate social media for the development of SCRM systems

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2015، صفحه 607-628
Masoud Khoshheykal؛ Navid Nezafati

16.

Investigating the impact of social media on the development of sports businesses

دوره 6، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 31-46
Mohammad saeid Kiani؛ Leila Nazari

17.

New Media and Ideology: A Critical Perspective

دوره 5، شماره 2، مهر 2021، صفحه 137-162
Mostafa Goodarzi؛ Ali Asghar Fahimifar؛ Elahe Shakeri Daryani

18.

O Brave New World: The Dark Side of Cyberspace

دوره 1، شماره 1، 2017، صفحه 19-35
Arthur Asa Berger

19.

Pseudo-event Construction on Instagram by the Iranian Female Micro-Celebrities

دوره 6، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 83-106
Abdollah Bicharanlou؛ Zeinab Shojaeian

20.

Representation of the Iranian Family on Instagram: A Reception Analysis of Family Bloggers’ Pages

دوره 9، شماره 2، مهر 2025، صفحه 465-486
Mansoureh Hajjari

21.

Review of “Internet Addiction among Cyberkids in China” by Qiaolei Jiang

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 61-63
Maziar Mozaffari Falarti

22.

Review of “The People Vs Tech: How the Internet is Killing Democracy (and How We Save It)” by Jamie Bartlett

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 105-107
Tim Posada

23.

Scroll, Click, Buy: The Impact of Social Media Attributes on Purchase Intentions among Young Adults

دوره 17، شماره 1، 2025، صفحه 99-118
Ana Batrisyia Azman؛ Mohd Aliff Abdul Majid؛ Mohamad Syakir Zainozaman؛ Muhammad Izzat Zulkifly؛ Muhammad Afnan Mahusain

24.

Slacktivism: A Critical Evaluation

دوره 4، شماره 2، مهر 2020، صفحه 173-188
Mostafa Zohouri؛ Morteza Darvishi؛ Majid Sarfi

25.

Social Campaigns on Online Platforms as a New Form of Public Sphere in Digital Era: A Critical Review

دوره 11، شماره 3، 2019، صفحه 81-95
Atieh Dokhanchi؛ Amir Manian؛ Mojtaba Amiri؛ Alireza Hassanzadeh

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد آخرین صفحه





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب