1.

A Model for Investigation of the Intensity of Trust Relationships' Strength among Users in Social Media

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 191-216
Rojiar Pir Mohammadiani؛ Shahriar Mohammadi

2.

A New Chapter in Cyberculture; NFTs Paradigm Shift

دوره 7، شماره 2، مهر 2023، صفحه 167-186
Mohammad Afkhami؛ Eirini Daskalaki

3.

Anime, Consume, and Participation: Iranian Instagram Users Participation in Anime Fandom Activities

دوره 5، شماره 2، مهر 2021، صفحه 163-176
Ali Golmohammadi؛ Melika Khodabin؛ Shaho Sabbar

4.

An integrated Assessment System of Citizen Reaction towards Local Government Social Media Accounts

دوره 10، شماره 3، 2018، صفحه 1-19
Nur Aini Rakhmawati؛ Dyaksa Hanindito

5.

An Investigation on the User Behavior in Social Commerce Platforms: A Text Analytics Approach

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 180-199
Amir Arzy؛ Mohammad Taghi Taghavifard؛ Zohreh Dehdashti Shahrokh؛ Iman Raeesi Vanani

6.

Artificial Intelligence-Driven Cyberbullying Detection: A Survey of Current Techniques

دوره 16، شماره 4، 2024، صفحه 38-63
Kholood Alfaleh؛ Abdulatif Alabdultif؛ Suliman Aladhadh

7.

Cancel Culture, Then and Now: A Platonic Approach to the Shaming of People and the Exclusion of Ideas

دوره 7، شماره 2، مهر 2023، صفحه 147-166
Douglas R Campbell

8.

Determining the Suitable Research Strategy in Social Media’s Stages of Growth

دوره 13، شماره 4، 2021، صفحه 57-115
Payam Hanafizadeh؛ Sepideh Shafia

9.

Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market

دوره 15، شماره 1، 2023، صفحه 124-134
Nataliia Savytska؛ Vitalina Babenko؛ Hanna Chmil؛ Olha Priadko؛ Iryna Bubenets

10.

Employing the Technology Acceptance Model to Explore the Trends of Social Media Adoption and its Effect on Perceived Usefulness and Perceived Ease of Use

دوره 11، شماره 2، 2019، صفحه 129-143
Manal Alduaij

11.

Exploring the content factors contributing to boosting user engagement on Press TV’s Facebook page

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 365-378
Habib Abdolhossein Maregani؛ Seyed Mahdi Sharifi؛ Somayeh Labafi

12.

Factors Influencing Social Media Usage in the US

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 5-22
Ehsan Shahghasemi؛ Zahra Emamzadeh

13.

Identifying and selecting the most appropriate social media for the development of SCRM systems

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2015، صفحه 607-628
Masoud Khoshheykal؛ Navid Nezafati

14.

Investigating the impact of social media on the development of sports businesses

دوره 6، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 31-46
Mohammad saeid Kiani؛ Leila Nazari

15.

New Media and Ideology: A Critical Perspective

دوره 5، شماره 2، مهر 2021، صفحه 137-162
Mostafa Goodarzi؛ Ali Asghar Fahimifar؛ Elahe Shakeri Daryani

16.

O Brave New World: The Dark Side of Cyberspace

دوره 1، شماره 1، 2017، صفحه 19-35
Arthur Asa Berger

17.

Pseudo-event Construction on Instagram by the Iranian Female Micro-Celebrities

دوره 6، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 83-106
Abdollah Bicharanlou؛ Zeinab Shojaeian

18.

Review of “Internet Addiction among Cyberkids in China” by Qiaolei Jiang

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 61-63
Maziar Mozaffari Falarti

19.

Review of “The People Vs Tech: How the Internet is Killing Democracy (and How We Save It)” by Jamie Bartlett

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 105-107
Tim Posada

20.

Slacktivism: A Critical Evaluation

دوره 4، شماره 2، مهر 2020، صفحه 173-188
Mostafa Zohouri؛ Morteza Darvishi؛ Majid Sarfi

21.

Social Campaigns on Online Platforms as a New Form of Public Sphere in Digital Era: A Critical Review

دوره 11، شماره 3، 2019، صفحه 81-95
Atieh Dokhanchi؛ Amir Manian؛ Mojtaba Amiri؛ Alireza Hassanzadeh

22.

Social Media and Politics: Examining Indonesians’ Political Knowledge on Facebook

دوره 1، شماره 1، 2017، صفحه 119-139
Hamideh Molaei

23.

Social Media as a New Communication Platform in the Context of the Information Eco Strategy

دوره 13، Special Issue: Role of ICT in Advancing Business and Management، 2021، صفحه 128-142
Halyna Bryikhanova؛ Veronika Zaitseva؛ Iryna Gamova؛ Diana Fayvishenko

24.

Social Media Value Creation Practices and Interactivity of Electronic Word of Mouth Systems

دوره 15، شماره 2، 2023، صفحه 73-91
Rojiar pir Mohammadiani؛ Hossein Abbasimehrb؛ Zaki Malikc

25.

The Fourth Wave of Feminism and the Lack of Social Realism in Cyberspace

دوره 3، شماره 2، مهر 2019، صفحه 129-146
Negar Shiva؛ Zohreh Nosrat Kharazmi

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب