1.

Comparing the Impact of Brand Value on Corporate Profit in B2B and B2C Businesses: A Case Study

دوره 12، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 121-147
Zahra Honarmandi؛ Sahar Sepasi؛ Adel Azar

2.

بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 187-208
علی ملاحسینی؛ فریده تاج الدینی

3.

سنجش رضایتمندی شهروندان از محور غذا و تفریح در برندسازی شهری مطالعه موردی: شهرک‌توحید سبزوار

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 53-72
ندا پرتانیان؛ محمود جمعه پور

4.

شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکل‌گیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456
فرانک صالحی؛ نادر غریب نواز

5.

مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 161-180
روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب