فتحیان, روح الله, الهی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین. (1399). مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی. , 12(1), 161-180. doi: 10.22059/jsm.2019.257347.2076
روح الله فتحیان; علیرضا الهی; حسین اکبری یزدی. "مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی". , 12, 1, 1399, 161-180. doi: 10.22059/jsm.2019.257347.2076
فتحیان, روح الله, الهی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین. (1399). 'مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی', , 12(1), pp. 161-180. doi: 10.22059/jsm.2019.257347.2076
فتحیان, روح الله, الهی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین. مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی. , 1399; 12(1): 161-180. doi: 10.22059/jsm.2019.257347.2076


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب