1.

ارائۀ مدلی برای توسعۀ وفاداری به برند تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران با روش مدلسازی معادلات ساختاری

دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 475-492
اکبر جابری؛ محمد سلطان حسینی؛ مسعود نادریان جهرمی؛ جواد خزائی پول

2.

بررسی نقش میانجیگری نیاز لذت جویانه و غوطه‌وری در رابطه علی هویت تیمی و عملکرد تیم با قصد هواداری طرفداران تیم پرسپولیس در شهر همدان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 آبان 1402
سحر قاسمی؛ حسین پورسلطانی زرندی

3.

پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال(مطالعه موردی: باشگاه تراکتورسازی)

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 150-133
علیرضا الهی؛ هادی نوری نقده؛ حسین اکبری یزدی

4.

تعیین سهم نسبی هویت تیمی از عوامل مدیریتی باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 109-133
محمد سلطان حسینی؛ داود نصر اصفهانی؛ فاطمه نصر اصفهانی؛ اکبر جابری

5.

شناسایی عوامل تهدیدکنندۀ هویت تیمی هواداران تیم ملی فوتبال ایران

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 250-232
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ برادلی جی بیکر

6.

مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 411-428
علی بنسبردی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمود گودرزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب