1.

ارائۀ مدلی برای توسعۀ وفاداری به برند تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران با روش مدلسازی معادلات ساختاری

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 475-492
اکبر جابری؛ محمد سلطان حسینی؛ مسعود نادریان جهرمی؛ جواد خزائی پول

2.

تعیین سهم نسبی هویت تیمی از عوامل مدیریتی باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 6، شماره 1، بهار 1393، صفحه 109-133
محمد سلطان حسینی؛ داود نصر اصفهانی؛ فاطمه نصر اصفهانی؛ اکبر جابری

3.

مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 411-428
علی بنسبردی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمود گودرزی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.