1.

An Estimation of The Impact of Economic Sanctions and Oil Price Shocks on Iran-Russian Trade: Evidence from a Gravity- VEC Approach

دوره 21، شماره 3، آذر 2017، صفحه 469-497
Ehsan Rasoulinezhad؛ Liudmila Popova

2.

Investigating the Impact of Economic Sanctions on the Iran-Afghanistan Trade from 2004-2018

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 تیر 1401
Ishtiaq Hussain؛ Muhammad Fard Ghaffary؛ Mortaza Syed Kazimi

3.

Iran's Export Potential to Brazil (2001-2018): Based on Conventional Indicators and Gravity-VEC Approach

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 فروردین 1400
Elham Karkhaneh؛ Nahid Pourrostami؛ Ali Feizollahi

4.

Modeling Gravity Based Equitable Location Problem on Network and Solving by an Efficient Heuristic Method

دوره 45، شماره 2، دی 2011، صفحه 117-130
maryam omidbakhsh؛ J. Bagherinejad؛ M. Seifbarghy

5.

اثر تحریم‏ های اقتصادی ایالات متحده و اتحادیة اروپا بر تجارت دوجانبة ایران و شرکای عمدة تجاری آن: کاربرد مدل جاذبه

دوره 50، شماره 3، آبان 1394، صفحه 539-562
کریم آذربایجانی؛ سید کمیل طیبی؛ حلیمه صفا درگیری

6.

اثر یکپارچگی تجاری بر کارایی جریان تجارت گاز ایران، با استفاده از الگوی جاذبه

دوره 53، شماره 4، دی 1397، صفحه 989-1018
مهدی یزدانی؛ حامد پیرپور؛ ابولفضل رحیمی

7.

احیای اکولوژیکی بافت های فرسوده شهری از طریق شبکه های فضای سبز و باز به منظور ارتقای سرزندگی شهری براساس تئوری گراف و مدل کشش(مطالعه موردی: منطقه 9 تهران)

دوره 45، شماره 3، آبان 1398، صفحه 525-544
معصومه محسنی فرد ناغانی؛ محمدرضا مثنوی؛ لعبت زبردست

8.

ارزیابی اثر عضویت ایران در موافقت‌نامه‌های تجاری بر صادرات شیلات: رهیافت درستنمایی شبه بیشینه پوآسن

دوره 51، شماره 4، دی 1399، صفحه 645-660
میلاد امینی زاده؛ حسین محمدی؛ علیرضا کرباسی؛ حامد رفیعی

9.

ارزیابی صادرات کشاورزی ایران با استفاده از شاخص برابری تجارت

41-2، شماره 4، اسفند 1389، صفحه 447-454
فاطمه پور ابراهیم؛ عبدالکریم اسماعیلی

10.

ارزیابی عوامل موثر بر جذب گردشگران بین‌المللی با استفاده از مدل جاذبه

دوره 52، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 215-243
محسن نظری؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ سید مهدی طباطبایی

11.

ارزیابی نقش کیفیت نهادی ایران و شرکای تجاری بر صادرات محصولات کشاورزی ایران

دوره 51، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 1-13
میلاد امینی زاده؛ حامد رفیعی؛ اندیشه ریاحی؛ الهام مهرپرور حسینی

12.

بررسی اثر ساختار بازار وارداتی شرکای تجاری ایران بر صادرات پسته: کاربرد الگوی جاذبه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 خرداد 1400
میلاد امینی زاده؛ حامد رفیعی؛ اتابک کاظم پور؛ عباس زارع؛ مطهره کبودتبار

13.

بررسی عوامل مؤثر بر تجارت آب مجازی محصول گندم با استفاده از مدل جاذبه

دوره 50، شماره 3، مهر 1398، صفحه 501-513
الهام شیرزادی؛ علی سایه میری؛ حشمت اله عسگری

14.

بهسازی محیطی و ارتقای کیفیت فضایی مناطق فرسودۀ شهری در چارچوب توسعۀ پایدار از طریق تداخل بر اونفیلدها در سیستم زیرساخت‌های سبز (نمونۀ موردی: منطقۀ 12 تهران)

دوره 41، شماره 2، تیر 1394، صفحه 483-498
محمد رضا مثنوی؛ اسماعیل صالحی؛ مینو باغبانی

15.

همگرایی منطقه ای و تأثیر آن بر سرمایه گذاری مستقیم خارجی (مطالعه موردی کشورهای اسلامی عضو منا)

دوره 41، شماره 1، اردیبهشت 1385
رضا نجارزاده؛ وحید شقاقی شهری



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.