1.

الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 127-146
ابوالفضل حق وردی زاده؛ قاسم زارعی؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ حسین رحیمی کلور

2.

خبرربایی مبتنی بر رویدادهای شهری تلخ: مطالعه‌ای در برندهای گردشگری ایران

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 117-133
زینب محمودی پاچال؛ قاسم زارعی؛ ناصر سیف اللهی؛ حسین رحیمی کلور

3.

طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری

دوره 12، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 21-37
مهرداد ناصرپور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ قاسم زارعی؛ حسین رحیمی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب