1.

الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 127-146
ابوالفضل حق وردی زاده؛ قاسم زارعی؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ حسین رحیمی کلور

2.

خبرربایی مبتنی بر رویدادهای شهری تلخ: مطالعه‌ای در برندهای گردشگری ایران

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 117-133
زینب محمودی پاچال؛ قاسم زارعی؛ ناصر سیف اللهی؛ حسین رحیمی کلور





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب