1.

تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 فروردین 1402
مجید کاوند؛ فرناز فخری؛ فریبا عسکریان

2.

رهنمودهای عملی اماکن آبی در دوران پاندمی کرونا و پساکرونا

دوره 16، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 115-94
معصومه دهقان؛ فریبا عسکریان؛ احسان محمدی ترکمانی؛ امین دهقان قهفرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب