1.

ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444
علی عبدالهی؛ سجاد مزارعی؛ سید محمود حسینی؛ مریم اخوان خرازیان

2.

ارائه مدل چندسطحی تأثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 412-434
مریم اخوان خرازیان؛ شیوا دادبه

3.

تحلیل چند سطحی تاثیر کیفیت شبکه اجتماعی بر رابطه ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402
مریم اخوان خرازیان؛ سونا شفیعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب