1.

تبیین و اولویت‌بندی پیشایندهای بازاریابی همه‌کاناله با رویکرد فراترکیب

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 909-948
حمیدرضا ایرانی؛ الهام ابراهیمی؛ بابک صومی

2.

شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی

دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136
مصطفی اسماعیلی مهیاری؛ محمد غفاری؛ حمیدرضا ایرانی؛ الهام ابراهیمی

3.

طراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونه‌های خرده‌فروشی با ویژگی‌های محصول

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 66-87
حمیدرضا نژادعلی لفمجانی؛ حمیدرضا ایرانی؛ تورج کریمی؛ مرتضی سلطانی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب