1.

بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 601-620
محمد رضا حمیدی زاده؛ میکائیل پشاآبادی؛ مهدی عطایی؛ بهزاد حیاتی

2.

بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه)

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 755-772
محمد رضا حمیدی زاده؛ محمد حسین بلاغی اینالو؛ مهدی عطایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب