1.

الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران

دوره 1، شماره 2، 1388
غلامحسین نیکوکار؛ علی دیواندری؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ محمدرحیم اسفیدانی

2.

بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران

دوره 1، شماره 1، 1387
علی دیواندری؛ غلامحسین نیکوکار؛ محمد نهاوندیان؛ هاشم آقازاده

3.

بررسی رابطه‌ی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژه‌ی برند مبتنی بر مشتری (مطالعه‌ی موردی بانک ملّت)

دوره 3، شماره 4، دی 1390، صفحه 75-92
علی دیواندری؛ محمد حقیقی؛ اشکان الهیاری

4.

تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 41-66
علی دیواندری؛ محمود محمدیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ احسان عابدی

5.

شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 295-314
مهرداد استیری؛ علی دیواندری؛ سید رضا سیدجوادین؛ سید حمید خداداد حسینی

6.

شناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور

دوره 4، شماره 2، تیر 1391، صفحه 91-112
جواد عطاران؛ علی دیواندری؛ حیات آدینف

7.

طراحی الگوی تلفیقی برای خلق چشم‌اندازی پایدار (مطالعه موردی بانک ملت)

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 72-92
علی دیواندری؛ امیرحسین داودیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب