1.

بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206
ابوالقاسم میرا؛ امیر خانلری؛ یاشار دیندار

2.

طراحی و تبیین مدل جهت‏گیری استراتژیک در شرکت‏های دانش بنیان ایران

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622
سعید حبیبی؛ ابوالقاسم میرا

3.

طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140
جهانبخش رحیمی باغملک؛ محمد حقیقی؛ سید ابوالقاسم میرا


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.