1.

بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 1-18
الهام فسنقری؛ محمود گودرزی؛ سید نصرالله سجادی؛ امین دهقان قهفرخی

2.

بررسی انگیزه های حضور هواداران بازی های تیم ملی فوتبال ایران

دوره 2، شماره 6، مهر 1389، صفحه 153-320
امین دهقان قهفرخی؛ عبدالرحمن خضری؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ رسول حمایت طلب

3.

بررسی مدیریت مشارکتی و مقاومت کارکنان در برابر تغییر در سازمان تربیت بدنی و ادارة کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش

دوره 1، شماره 3، دی 1388، صفحه 5-30
احمدعلی آصفی؛ مهرزاد حمیدی؛ مجید جلالی فراهانی؛ امین دهقان قهفرخی

4.

تدوین برنامة راهبردی ادارة کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در حوزة ورزش و تربیت بدنی

دوره 5، شماره 4، بهمن 1392، صفحه 179-198
امین رشید لمیر؛ امین دهقان قهفرخی؛ امیر رشیدلمیر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب