- احسانی، محمد و همکاران (1383). «بررسی نظرهای مشتریان سالنهای بدنسازی بانوان شهر اصفهان»، نشریۀ حرکت، ش 25، ص 149-135.
- ---------------------- (1386). «بررسی و تجزیهوتحلیل عوامل بازدارنده و میزان مشارکت زنان شهر تهران در فعالیتهای ورزش تفریحی»، نشریۀ پژوهش در علوم ورزشی، دورۀ 5، ش 17، ص 87-63.
- انواری رستمی، علیاصغر و همکاران (1384). «بررسی مقایسهای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان»، فصلنامۀ مدرس علوم انسانی، ویژهنامۀ مدیریت، ص 77-53.
- بنسبردی، علی و همکاران (1389). «بررسی بین کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری اعضای باشگاههای ایروبیک شهر کرج»، چکیده مقالات اولین همایش علمی بینالمللی آمادگی جسمانی و ایروبیک، ص 136.
- بهلکه، طاهر (1384). بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی مشتریان استخرهای خصوصی سرپوشیدۀ شهر تهران، پایاننامۀ کارشناسیارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه تهران، ص 120.
- بهلکه، طاهر (1387). «بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی مشتریان استخرهای خصوصی سرپوشیدۀ شهر تهران»، نشریۀ حرکت، ش 37، ص 58-49.
- پارکز، ژانت بی و همکاران (1382). مدیریت معاصر در ورزش، ترجمۀ محمد احسانی، انتشارات دفتر نشر آثار علمی، ص 32-30.
- حسنزاده، مهرداد (1384). بازاریابی ورزشی، انتشارات پرسمان، ص 46.
- دادخواه، محمدرضا (1388). مشتری مداری، انتشارات شهر آشوب، ص 87.
- رضائیکهن، سمیرا. (1387). انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر مشهد، پایاننامۀ کارشناسیارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، ص 114.
- رمضانی، نسرین (1383). بررسی عوامل مؤثر بررضایتمندی مشتریان باشگاههای بدنسازی خصوصی بانوان شهر تهران، پایاننامۀ کارشناسیارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران، ص 118.
- ساعتچیان، وحید و همکاران (1389). «تأثیر کیفیت خدمات، رضایتمندی، و وفاداری بر تصمیمات رفتاری آتی مشتریان جهت حضور در مراکز آمادگی جسمانی و ایروبیک»، چکیده مقالات اولین همایش علمی بینالمللی آمادگی جسمانی و ایروبیک، ص 126.
- سرمد، زهره و همکاران (1388). روش تحقیق در علوم رفتاری، انتشارات آگه، چ سیزدهم، ص 187.
- شمسیپور، مریم (1384) .«بررسینظرهایمشتریانسالنهایبدنسازیبانوانشهر اصفهان»، پایاننامۀ کارشناسیارشد، ص 105.
- فسنقری، الهام و همکاران (1394). «مقایسۀ کیفیت خدمات باشگاههای ورزشی خصوصی و دولتی با استفاده از مدل SERVQUAL»، پژوهشهای فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، دورة 7، ش 2، ص 22-9.
- کشاورز ترک، محمدحسن و همکاران (1390). «بررسی ارتباط کیفیت خدمات با قصد حضور آتی در مشتریان مدارس فوتبال شهر تهران»، چکیده مقالات مدیریت ورزشی- ششمین همایش ملی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی، ص 78.
- کوزهچیان، هاشم و همکاران (1388). «مقایسۀرضایتمندیمشتریانباشگاههایبدنسازیخصوصیو دولتیمردانشهرتهران»، نشریۀ حرکت- مدیریت ورزشی، ش 1، ص 49-37.
- کیماسی، مسعود (1383). ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملت با استفاده از مدل سروکوآل، پایاننامۀ کارشناسیارشد رشتۀ مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بینالملل دانشگاه تهران، ص 5.
- نوروزی سید حسینی، رسول و همکاران (1389). «بررسی رضایتمندی مشتریان باشگاههای ایروبیک و بدنسازی بانوان شهر کرمانشاه»، چکیده مقالات اولین همایش علمی بینالمللی آمادگی جسمانی و ایروبیک، ص 174.
- هنری، حبیب (1389). «بررسی رضایت، نیازها و مشکلات کاربران باشگاههای آمادگی جسمانی و ایروبیک»، چکیده مقالات اولین همایش علمی بینالمللی آمادگی جسمانی و ایروبیک، ص 120.
- Beerli. A; et al. (2004). "A model of customer loyalty in the retail banking market". European Journal of Marketing, Vol. 38, No. 1/2. pp. 253-275.
- Brooks, R.F. Lings, I.N. & Botschen, M.A. (1999). “Internal Marketing and customer driven waverfronts”, Service Industries Journal, No.4, Pp: 49-67.
- Carrillat, F; et al. (2007). "The Validity of the SERVQUAL and SERVPERF Scales". International Journal of service Industry Management, Vol.18, No.5. Pp: 472- 790.
- Chen, T. (2008). "The Examination of Factors that Affect the Relationship between Employee-Customer Satisfactions in Recreational Sport/Fitness Clubs in Taiwan". PhD dissertation. The United States Sports Academy. Pp: 103-107.
- Choi, P. (2001). "The influence of service quality on customer satisfaction and repurchase intentions at fitness clubs in south Korea". PhD dissertation. The University of New Mexico. Pp: 104-107.
- Denize, K. 2006. "Reliability and validity of Turkish version of customer satisfaction Scale for health care and fitness clubs". A thesis summated to the graduate school of social science of Middle East technical university. Pp: 108-110.
- Duncan, M; et al. (2002). "The Relationships among Service Quality, Value, Satisfaction, and Future Intentions of Customers at an Australian Sports and Leisure Centre". Sport Management Review, 5. Pp: 25-43.
- Fogel, P. (2004). "Superior productivity in health care organization. How to get it how to keep it". Perf. Improv. 43. Pp: 15–20.
- Frier, M. (2000). "Women sport marketing business". 124. Pp: 42-48.
- Hak Lee, J; et al. (2011). "The influence of service quality on satisfaction and intention: A gender segmentation strategy". Sport Management Review. 14(1). Pp: 54-63.
- Hao liu .C. (2010)." Relationship between the Perceived Leadership Practices of Managers and Customer Satisfaction in the Sports Centers of Taipei, Taiwan". PhD dissertation, University of the Incarnate Word. Pp: 195-213.
- Howat, G & Assaker, G. (2016). "Outcome quality in participant sport and recreation service quality models: Empirical results from public aquatic centres in Australia". Sport Management Review.
- Kitapci, O; et al. (2014). "The Impact of Service Quality Dimensions on Patient Satisfaction, Repurchase Intentions and Word-of-Mouth Communication in the Public Healthcare Industry". Procedia- Social and Behavioral Sciences, 148. Pp: 161–169.
- Lam, E.T.C; et al. (2005). "Service Quality Assessment Scale (SQAS): An instrument for evaluating service quality of health fitness clubs. Measurement in Physical Education & Exercise Science". Vol. 9 No. 2. Pp: 79-111.
- Lim, S. (2006). "The influence of Service Quality on Customer Satisfaction, Attitudinal Loyalty, and Behavioral Future intentions for Participation of Fitness Centers in South Korea". PhD dissertation. The United States Sports Academy. Pp: 115-121.
- Lin, H. (2010). "The Study of Exercise participation Motivation, and the Relationship among Service Quality, Customer Satisfaction, and Customer Loyalty at Selected Fitness Health Club in Taipei City, Taiwan". PhD dissertation. The United States Sports Academy. Pp: 83-90.
- Lin, J. (2008)." Service Quality of the Ocean Sports Clubs and Its Impact on Customer Satisfaction, and Customer Loyalty". PhD dissertation. The United States Sports Academy. Pp: 95-103, 129-130.
- Liu, Y. (2008). "An Analysis Service Quality, Customer Satisfaction and Customer Loyalty of Commercial Swim Clubs in Taiwan". PhD dissertation. The United States Sports Academy. Pp: 95-104, 125-126.
- Rodriguez, M. Guerrero, G. (2008). "Tangibles as predictors of customer satisfaction in sports services". Psicothema. Vol. 20 No. 2. Pp: 243-248.
- Spreng, R.A. & Mackoy, R.D. (1996). “An empirical examination of a model of perceived service quality and satisfaction”, Journal of Retailing. (72). Pp: 201- 214.
- Zeithaml, V. Berry, L. & Parasuraman, A. (1996). “The behavioral consequences of service quality”, Journal of Marketing, (60). Pp: 31-46.
|