1.

سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله‌ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ)

دوره 7، شماره 20، بهمن 1388، صفحه 5-27
سید مهدی الوانی؛ سید محمد مقیمی؛ روح الله حفیظی؛ علی حمیدی‌زاده

2.

طراحی و تبیین سیستم ارزیابی عملکرد شعب بانک‌ها با توجه به محرک‌های کلیدی تجارت (مطالعه موردی شعب بانک سپه)

دوره 8، شماره 22، بهمن 1389، صفحه 51-68
سید مهدی الوانی؛ غلامرضا جندقی؛ مجتبی رییس صفری

3.

فرایند تدوین منشور اخلاقی برای سازمان

دوره 5، شماره 1، شهریور 1386
سید مهدی الوانی؛ محمد حسین رحمتی

4.

مدیریت دولتی و دولت الکترونیک

دوره 1، شماره 1، خرداد 1382
نورمحمدیعقوبى؛ سید مهدی الوانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب