1.

بررسی عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری مشتریان از سیاست‌های تبلیغات بازاریابی: کاربرد الگوی مالتی‌نومیال لاجیت

صفحه 1-18
محمدرضا کهنسال؛ علی فیروززارع

2.

اقتصاد سیاسی ایران در دورۀ دولت نهم با استفاده از نظریۀ بازی‎ها

صفحه 19-43
محمدحسین پورکاظمی؛ عبدالعزیز مراددرویش؛ معصومه والی

3.

مقایسۀ اثر روش‌های بهینه‌یابی و برآورد بازده مورد انتظار بر سبد بهینۀ سهام

صفحه 45-68
مصطفی دین محمدی؛ رضا پیرایش؛ آرش داداشی

4.

بررسی مزیت نسبی محصولات صنعت خودروسازی ایران با استفاده از روش ماتریس تحلیل سیاستی (PAM) و مدل تعادل عمومی (CGE)

صفحه 69-91
حسن معین نعمتی

5.

محاسبۀ کارایی فنی نیروگاه‌های حرارتی کشور و بررسی عوامل مؤثر بر آن: کاربرد روش تصادفی ناپارامتریک پوششی داده‌ها

صفحه 93-113
محمدعلی متفکر آزاد؛ محسن پورعبادالهان کویچ؛ فیروز فلاحی؛ رضا رنج پور؛ سکینه سجودی

6.

درآمد خانواده و تقاضا برای فرزند: الگوی نظری بدیل و برخی شواهد

صفحه 115-135
وحید مهربانی

7.

بررسی واکنش بانک مرکزی به نوسان‌های نرخ ارز در ایران

صفحه 137-154
مهدی صارم؛ محسن مهرآرا

8.

اثر هزینه‌های تجارت در اندازۀ تجارت خارجی

صفحه 155-171
علی نصیری اقدم؛ سید عادل خراسانی

9.

بررسی عوامل مؤثر در کارایی فنی بخش صنعت استان‌‌های کشور با رویکرد تحلیل پوششی داد‌ه‌‌ها

صفحه 173-188
علی آزادی نژاد؛ حمید آماده؛ علی امامی میبدی

10.

آزمون هم‌گرایی باشگاهی بین استان‌های ایران: یافته‌های جدید با استفاده از تحلیل ناپارامتریک

صفحه 189-210
زهرا(میلا) علمی؛ امید رنجبر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب