1.

عوامل اثرگذار در به‌کارگیری تجارت‌الکترونیک در بنگاه‌های‌کوچک و متوسط ایران

صفحه 11-34
بابک سهرابی؛ امیر خانلری

2.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل اثرگذار در تجاری‌سازی دانش در دانشگاه‌ها (براساس مقایسه‌ی روش‌های پنج دانشگاه معتبر جهان)

صفحه 35-66
علی اصغر پور عزت؛ آرین قلی پور؛ سمیرا ندیر خانلو

3.

بررسی کارآفرینی اجتماعی با رویکرد مشخصه‌های رفتاری

صفحه 67-94
جمشید صالحی صدقیانی

4.

بررسی اثرگذاری شخصیت و روش مدرسان کارآفرینی بر انگیزش دانش‌جویان در راه‌اندازی کسب‌وکار جدید

صفحه 95-115
کامبیز طالبی؛ محمد رضا زارع یکتا

5.

شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت قطارهای مسافری رجا

صفحه 117-140
اسد الله کرد نائیج؛ محمد رضا زالی؛ سارا شرکاء

6.

رتبه‌بندی شاخص‌های سنجش شرکت‌های موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیم‌گیری چندشاخصه‌ی مناسب)

صفحه 141-163
ایرج نوروش؛ حامد ذاکری؛ هادی اسلامی

7.

طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاه‌های کوچک و زودبازده در بخش‌های عمده‌ی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمت‌ها)

صفحه 165-194
عادل آذر؛ فاطمه قیطاسی؛ مسعود ربیعه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب