1.

تحلیل مقایسه‌ای تجارب فرهنگ‌سازی دو دانشگاه پکن در زمینه مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشجویان

صفحه 128-140
سیده آل‌محمد

2.

تأثیر ابزارهای بازاریابی و انگیزه‌های سبز گردشگران بر نیات خرید سبز در مقاصد گردشگری پایدار (مورد مطالعه: گردشگران مشهد مقدس)

صفحه 141-158
امید بهبودی؛ مجتبی پورسلیمی؛ آذر کفاش پور

3.

رابطه هوش هیجانی و سرمایه اجتماعی با تعهد سازمانی و عملکرد شغلی در میان کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان

صفحه 159-173
حسن جرفی؛ صفی الله رمضانخانی؛ فاطمه باقری حسین آبادی

4.

ارائه الگوی فرصت‌های کارآفرینانه در صنعت گردشگری (منطقه مورد مطالعه: شهرستان تایباد)

صفحه 174-194
غلامرضا خانی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ مهدی صانعی

5.

عوامل مؤثر بر قصد کارآفرینی در حوزه گردشگری پایدار بین دانشجویان و دانش‌آموختگان گردشگری (مطالعه موردی: دانشگاه‌های ایران)

صفحه 195-213
مهدی رمضان‌زاده لسبویی؛ مهری دنیوی؛ سپیده آمی احمدی

6.

بررسی اثرات گردشگری طبیعت‌محور بر توان‌افزایی زنان روستایی (منطقۀ مورد مطالعه: دشت سوسن، شهرستان ایذه)

صفحه 214-225
لیلا عوض پور

7.

واکاوی ماهیت دوگانه فضای مجازی: پدیده‌ای کاهنده و فزاینده در حوزه سرمایه اجتماعی مبتنی‌بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی

صفحه 226-240
محمدعلی کیانی؛ زهره نایبی ندوشن؛ افسانه دهقان پور فراشاه





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب