1.

تدوین و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در کلان‌شهر اهواز

صفحه 1-20
مجید گودرزی؛ زهرا سلطانی؛ اعظم متینی نژاد

2.

تاثیر تبلیغات محیطی بر برند شهر خلاق خوراک رشت

صفحه 21-39
پرستو بقایی نائینی؛ مهدی حسام

3.

بازآفرینی بافت‌های تاریخی بخش مرکزی شهر سقز با تأکید بر توسعه گردشگری

صفحه 41-58
صادق برزگر؛ محمد رسولی

4.

آینده‌پژوهی شهرهای رقابت‌پذیر در زمینه گردشگری با رویکرد سناریونگاری مطالعه موردی: شهر اصفهان

صفحه 59-76
پگاه اسلامیان؛ احمد شاهیوندی

5.

ارائه یک مدل فرآیندی یکپارچه جهت ارزیابی گردشگری به‌عنوان ابزاری جهت بازآفرینی شهری

صفحه 77-99
فرزین محمودی پاتی

6.

آسیب‌شناسی صنعت گردشگری ایران در دوره شیوع کرونا و راه برون‌رفت از بحران

صفحه 101-116
مهدی باصولی؛ میرمحمد اسعدی؛ جمیله قاسملوی سلطان آباد

7.

خبرربایی مبتنی بر رویدادهای شهری تلخ: مطالعه‌ای در برندهای گردشگری ایران

صفحه 117-133
زینب محمودی پاچال؛ قاسم زارعی؛ ناصر سیف اللهی؛ حسین رحیمی کلور





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب