1.

شناسنامه و فهرست

صفحه 1-2

2.

رنج در معرض نمایش؛ مطالعه‌ای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت

صفحه 3-11
علیرضا خسروآبادی؛ کامران سپهران

3.

چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشته‌های ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر

صفحه 12-24
نصیبه حیدری

4.

بازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟

صفحه 25-33
تارا حسن‌پور

5.

رویکرد سوژه‌محور در گردآوری عکس‌های تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول

صفحه 34-44
بهزاد صحتی

6.

«آنچه یک مؤلف است» نوشته الکساندر نهاماس

صفحه 45-50
سامان طاهری

7.

«نقش و اهمیت خواننده و عمل خوانش در "مرگ مولف"رولان بارت» نوشته آریا جاتی

صفحه 51-56
سحر دادجو

8.

«چگونه یکی از تصاویرم را رسم کردم: یا مؤلف هنر مولد بودن» نوشته آدریان وارد و جئوف کاکس

صفحه 57-65
شکیب عمرانی

9.

«بازاندیشی زیبایی‌شناسی از طریق معماری؟» نوشته بالینت وِرِش

صفحه 66-76
سمیه موسویان

10.

«ضرورت مطالعه و گردآوری هنر ایرانی» نوشته یوکا کادویی و ایوان سانتو

صفحه 77-90
شایان خالصی

11.

نقش هنرمندان در زمان بحران تاریخی

صفحه 91-95
سپهر دانش اشراقی

12.

تألیف در سینمای ایران؛ با نگاهی به آثار عباس کیارستمی

صفحه 96-99
هدی فلاح

13.

سه‌تارِ ناصرالدین‌شاه قاجار به‌روایت احمد عبادی (پیاده‌سازی از نسخه‌ی شنیداری و توضیحات)

صفحه 100-104
رامتین نظری‌جو

14.

بیخ چراغ: گفت وگو با جهانبخش امیربیگی

صفحه 105-115
عرفان غیاثی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب