فتاحی, سعیده, قربان جهرمی, رضا, فرخی, نور علی, سعدی پور, اسماعیل. (1403). مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت بر کاهش اختلال نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. , (), -. doi: 10.22059/japr.2024.360780.644650
سعیده فتاحی; رضا قربان جهرمی; نور علی فرخی; اسماعیل سعدی پور. "مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت بر کاهش اختلال نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص". , , , 1403, -. doi: 10.22059/japr.2024.360780.644650
فتاحی, سعیده, قربان جهرمی, رضا, فرخی, نور علی, سعدی پور, اسماعیل. (1403). 'مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت بر کاهش اختلال نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص', , (), pp. -. doi: 10.22059/japr.2024.360780.644650
فتاحی, سعیده, قربان جهرمی, رضا, فرخی, نور علی, سعدی پور, اسماعیل. مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت بر کاهش اختلال نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. , 1403; (): -. doi: 10.22059/japr.2024.360780.644650





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب