روشندل اربطانی, طاهر, جانه, سارا. (1403). بررسی الگوی مصرف رسانه های نوین در بین مصرف کنندگان ایرانی با رویکرد پدیدارشناسی تفسیری. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2023.365753.4670
طاهر روشندل اربطانی; سارا جانه. "بررسی الگوی مصرف رسانه های نوین در بین مصرف کنندگان ایرانی با رویکرد پدیدارشناسی تفسیری". , , , 1403, -. doi: 10.22059/jibm.2023.365753.4670
روشندل اربطانی, طاهر, جانه, سارا. (1403). 'بررسی الگوی مصرف رسانه های نوین در بین مصرف کنندگان ایرانی با رویکرد پدیدارشناسی تفسیری', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2023.365753.4670
روشندل اربطانی, طاهر, جانه, سارا. بررسی الگوی مصرف رسانه های نوین در بین مصرف کنندگان ایرانی با رویکرد پدیدارشناسی تفسیری. , 1403; (): -. doi: 10.22059/jibm.2023.365753.4670





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب