شهبازی, حبیب. (1404). بررسی منافع تولیدکنندگان از تبلیغات برند محصولات لبنی. , 17(2), 389-413. doi: 10.22059/jibm.2024.368814.4711
حبیب شهبازی. "بررسی منافع تولیدکنندگان از تبلیغات برند محصولات لبنی". , 17, 2, 1404, 389-413. doi: 10.22059/jibm.2024.368814.4711
شهبازی, حبیب. (1404). 'بررسی منافع تولیدکنندگان از تبلیغات برند محصولات لبنی', , 17(2), pp. 389-413. doi: 10.22059/jibm.2024.368814.4711
شهبازی, حبیب. بررسی منافع تولیدکنندگان از تبلیغات برند محصولات لبنی. , 1404; 17(2): 389-413. doi: 10.22059/jibm.2024.368814.4711





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب