سلیمانی, َامیر, مظلوم, فرهاد, جانبی عنایت, مصطفی. (1403). تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان. , 14(1), 15-32. doi: 10.22059/jflr.2024.367480.1079
َامیر سلیمانی; فرهاد مظلوم; مصطفی جانبی عنایت. "تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان". , 14, 1, 1403, 15-32. doi: 10.22059/jflr.2024.367480.1079
سلیمانی, َامیر, مظلوم, فرهاد, جانبی عنایت, مصطفی. (1403). 'تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان', , 14(1), pp. 15-32. doi: 10.22059/jflr.2024.367480.1079
سلیمانی, َامیر, مظلوم, فرهاد, جانبی عنایت, مصطفی. تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان. , 1403; 14(1): 15-32. doi: 10.22059/jflr.2024.367480.1079





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب