هومن, فرزانه, علیزاده, مرجان, مروی نوغانی, فرزانه سادات. (1403). مقایسه اثربخشی آموزش واقعیت درمانی و مثبت اندیشی بر اجتناب شناختی ، راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل کننده جنسیت در دانش آموزان نابینای مقطع متوسطه دوم شهر اردبیل. , (), -. doi: 10.22059/japr.2024.338553.644188
فرزانه هومن; مرجان علیزاده; فرزانه سادات مروی نوغانی. "مقایسه اثربخشی آموزش واقعیت درمانی و مثبت اندیشی بر اجتناب شناختی ، راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل کننده جنسیت در دانش آموزان نابینای مقطع متوسطه دوم شهر اردبیل". , , , 1403, -. doi: 10.22059/japr.2024.338553.644188
هومن, فرزانه, علیزاده, مرجان, مروی نوغانی, فرزانه سادات. (1403). 'مقایسه اثربخشی آموزش واقعیت درمانی و مثبت اندیشی بر اجتناب شناختی ، راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل کننده جنسیت در دانش آموزان نابینای مقطع متوسطه دوم شهر اردبیل', , (), pp. -. doi: 10.22059/japr.2024.338553.644188
هومن, فرزانه, علیزاده, مرجان, مروی نوغانی, فرزانه سادات. مقایسه اثربخشی آموزش واقعیت درمانی و مثبت اندیشی بر اجتناب شناختی ، راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل کننده جنسیت در دانش آموزان نابینای مقطع متوسطه دوم شهر اردبیل. , 1403; (): -. doi: 10.22059/japr.2024.338553.644188


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب