خادمی گراشی, مهدی, محمدیان, ستاره. (1402). انسان‌‌اِنگاری و شادمانی مصرف‌‌کننده: تحلیل اثر اصالت برند. , 15(4), 814-837. doi: 10.22059/jibm.2023.347410.4434
مهدی خادمی گراشی; ستاره محمدیان. "انسان‌‌اِنگاری و شادمانی مصرف‌‌کننده: تحلیل اثر اصالت برند". , 15, 4, 1402, 814-837. doi: 10.22059/jibm.2023.347410.4434
خادمی گراشی, مهدی, محمدیان, ستاره. (1402). 'انسان‌‌اِنگاری و شادمانی مصرف‌‌کننده: تحلیل اثر اصالت برند', , 15(4), pp. 814-837. doi: 10.22059/jibm.2023.347410.4434
خادمی گراشی, مهدی, محمدیان, ستاره. انسان‌‌اِنگاری و شادمانی مصرف‌‌کننده: تحلیل اثر اصالت برند. , 1402; 15(4): 814-837. doi: 10.22059/jibm.2023.347410.4434


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب