افشارزاده, الهام, شائمی برزکی, علی, تیموری, هادی. (1402). تأثیر مهربانی و شوخ‌طبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجی‌گر کارآفرینی سازمانی. , 16(2), 149-171. doi: 10.22059/jed.2023.355962.654152
الهام افشارزاده; علی شائمی برزکی; هادی تیموری. "تأثیر مهربانی و شوخ‌طبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجی‌گر کارآفرینی سازمانی". , 16, 2, 1402, 149-171. doi: 10.22059/jed.2023.355962.654152
افشارزاده, الهام, شائمی برزکی, علی, تیموری, هادی. (1402). 'تأثیر مهربانی و شوخ‌طبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجی‌گر کارآفرینی سازمانی', , 16(2), pp. 149-171. doi: 10.22059/jed.2023.355962.654152
افشارزاده, الهام, شائمی برزکی, علی, تیموری, هادی. تأثیر مهربانی و شوخ‌طبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجی‌گر کارآفرینی سازمانی. , 1402; 16(2): 149-171. doi: 10.22059/jed.2023.355962.654152


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب