وجدانی, سامان, نایب زاده, شهناز, حاتمی نسب, سید حسن. (1404). ارائة مدل بازاریابی هیجانی مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی کودکان با استفاده از مدل‌سازی ساختاری- تفسیری. , 17(1), 138-118. doi: 10.22059/jsm.2024.348480.3024
سامان وجدانی; شهناز نایب زاده; سید حسن حاتمی نسب. "ارائة مدل بازاریابی هیجانی مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی کودکان با استفاده از مدل‌سازی ساختاری- تفسیری". , 17, 1, 1404, 138-118. doi: 10.22059/jsm.2024.348480.3024
وجدانی, سامان, نایب زاده, شهناز, حاتمی نسب, سید حسن. (1404). 'ارائة مدل بازاریابی هیجانی مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی کودکان با استفاده از مدل‌سازی ساختاری- تفسیری', , 17(1), pp. 138-118. doi: 10.22059/jsm.2024.348480.3024
وجدانی, سامان, نایب زاده, شهناز, حاتمی نسب, سید حسن. ارائة مدل بازاریابی هیجانی مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی کودکان با استفاده از مدل‌سازی ساختاری- تفسیری. , 1404; 17(1): 138-118. doi: 10.22059/jsm.2024.348480.3024





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب