اسلامی زاد, امینه, انتظاری خراسانی, زهرا. (1403). تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارت‌های حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی. , 16(2), 67-81. doi: 10.22059/jsmdl.2024.359097.1724
امینه اسلامی زاد; زهرا انتظاری خراسانی. "تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارت‌های حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی". , 16, 2, 1403, 67-81. doi: 10.22059/jsmdl.2024.359097.1724
اسلامی زاد, امینه, انتظاری خراسانی, زهرا. (1403). 'تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارت‌های حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی', , 16(2), pp. 67-81. doi: 10.22059/jsmdl.2024.359097.1724
اسلامی زاد, امینه, انتظاری خراسانی, زهرا. تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارت‌های حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی. , 1403; 16(2): 67-81. doi: 10.22059/jsmdl.2024.359097.1724


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب