زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, غیاث آبادی فراهانی, مریم, صادقی, محمد. (1402). بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانی‌های حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی (نمونه‌پژوهی: مشتریان دیجی‌کالا). , 15(3), 622-645. doi: 10.22059/jibm.2023.340962.4342
ابراهیم زارع پور نصیرآبادی; مریم غیاث آبادی فراهانی; محمد صادقی. "بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانی‌های حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی (نمونه‌پژوهی: مشتریان دیجی‌کالا)". , 15, 3, 1402, 622-645. doi: 10.22059/jibm.2023.340962.4342
زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, غیاث آبادی فراهانی, مریم, صادقی, محمد. (1402). 'بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانی‌های حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی (نمونه‌پژوهی: مشتریان دیجی‌کالا)', , 15(3), pp. 622-645. doi: 10.22059/jibm.2023.340962.4342
زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, غیاث آبادی فراهانی, مریم, صادقی, محمد. بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانی‌های حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی (نمونه‌پژوهی: مشتریان دیجی‌کالا). , 1402; 15(3): 622-645. doi: 10.22059/jibm.2023.340962.4342


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب