خسروی اوریاد, منیره, حسینی, .فریده السادات, رجبی, سوران. (1402). مدل‌یابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان. , 14(4), 149-165. doi: 10.22059/japr.2023.337312.644165
منیره خسروی اوریاد; .فریده السادات حسینی; سوران رجبی. "مدل‌یابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان". , 14, 4, 1402, 149-165. doi: 10.22059/japr.2023.337312.644165
خسروی اوریاد, منیره, حسینی, .فریده السادات, رجبی, سوران. (1402). 'مدل‌یابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان', , 14(4), pp. 149-165. doi: 10.22059/japr.2023.337312.644165
خسروی اوریاد, منیره, حسینی, .فریده السادات, رجبی, سوران. مدل‌یابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان. , 1402; 14(4): 149-165. doi: 10.22059/japr.2023.337312.644165


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب