نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, صالح گوهری, علی. (1402). بررسی تاثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2023.352929.4511
حسین نوروزی; بهاره اصانلو; علی صالح گوهری. "بررسی تاثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین". , , , 1402, -. doi: 10.22059/jibm.2023.352929.4511
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, صالح گوهری, علی. (1402). 'بررسی تاثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2023.352929.4511
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, صالح گوهری, علی. بررسی تاثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین. , 1402; (): -. doi: 10.22059/jibm.2023.352929.4511


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب