کلابی, امیر محمد, پوریایی, کیمیا. (1402). طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری. , 2(2), 218-236. doi: 10.22059/mmr.2023.365873.1062
امیر محمد کلابی; کیمیا پوریایی. "طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری". , 2, 2, 1402, 218-236. doi: 10.22059/mmr.2023.365873.1062
کلابی, امیر محمد, پوریایی, کیمیا. (1402). 'طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری', , 2(2), pp. 218-236. doi: 10.22059/mmr.2023.365873.1062
کلابی, امیر محمد, پوریایی, کیمیا. طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری. , 1402; 2(2): 218-236. doi: 10.22059/mmr.2023.365873.1062


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب