مطیعی, سمیه. (1402). ارائه مدل اقناع آگهی‌های تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی). , 2(2), 201-217. doi: 10.22059/mmr.2023.356040.1043
سمیه مطیعی. "ارائه مدل اقناع آگهی‌های تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی)". , 2, 2, 1402, 201-217. doi: 10.22059/mmr.2023.356040.1043
مطیعی, سمیه. (1402). 'ارائه مدل اقناع آگهی‌های تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی)', , 2(2), pp. 201-217. doi: 10.22059/mmr.2023.356040.1043
مطیعی, سمیه. ارائه مدل اقناع آگهی‌های تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی). , 1402; 2(2): 201-217. doi: 10.22059/mmr.2023.356040.1043


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب