غفاری, محمد, جعفری, سید محمدباقر, اسماعیلی علی‌بانی, معراج, فلاحی, نیلوفر. (1402). توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند. , 2(1), 110-136. doi: 10.22059/mmr.2023.359711.1048
محمد غفاری; سید محمدباقر جعفری; معراج اسماعیلی علی‌بانی; نیلوفر فلاحی. "توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند". , 2, 1, 1402, 110-136. doi: 10.22059/mmr.2023.359711.1048
غفاری, محمد, جعفری, سید محمدباقر, اسماعیلی علی‌بانی, معراج, فلاحی, نیلوفر. (1402). 'توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند', , 2(1), pp. 110-136. doi: 10.22059/mmr.2023.359711.1048
غفاری, محمد, جعفری, سید محمدباقر, اسماعیلی علی‌بانی, معراج, فلاحی, نیلوفر. توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند. , 1402; 2(1): 110-136. doi: 10.22059/mmr.2023.359711.1048


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب