قاسمی, اللهیار, راه چمنی, احمد, سعیدنیا, حمیدرضا. (1402). ارائه مدل اثربخشی رنگ‌ها در بازاریابی با به‌کارگیری علوم اعصاب مصرف‌کننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی). , 15(4), 747-777. doi: 10.22059/jibm.2023.354629.4537
اللهیار قاسمی; احمد راه چمنی; حمیدرضا سعیدنیا. "ارائه مدل اثربخشی رنگ‌ها در بازاریابی با به‌کارگیری علوم اعصاب مصرف‌کننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی)". , 15, 4, 1402, 747-777. doi: 10.22059/jibm.2023.354629.4537
قاسمی, اللهیار, راه چمنی, احمد, سعیدنیا, حمیدرضا. (1402). 'ارائه مدل اثربخشی رنگ‌ها در بازاریابی با به‌کارگیری علوم اعصاب مصرف‌کننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی)', , 15(4), pp. 747-777. doi: 10.22059/jibm.2023.354629.4537
قاسمی, اللهیار, راه چمنی, احمد, سعیدنیا, حمیدرضا. ارائه مدل اثربخشی رنگ‌ها در بازاریابی با به‌کارگیری علوم اعصاب مصرف‌کننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی). , 1402; 15(4): 747-777. doi: 10.22059/jibm.2023.354629.4537


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب