روشن دل اربطانی, طاهر. (1402). هوش مصنوعی و تغییرات در صنعت رسانه. بررسی‌های مدیریت رسانه. , 2(1), 1-2. doi: 10.22059/mmr.2023.93130
طاهر روشن دل اربطانی. "هوش مصنوعی و تغییرات در صنعت رسانه. بررسی‌های مدیریت رسانه". , 2, 1, 1402, 1-2. doi: 10.22059/mmr.2023.93130
روشن دل اربطانی, طاهر. (1402). 'هوش مصنوعی و تغییرات در صنعت رسانه. بررسی‌های مدیریت رسانه', , 2(1), pp. 1-2. doi: 10.22059/mmr.2023.93130
روشن دل اربطانی, طاهر. هوش مصنوعی و تغییرات در صنعت رسانه. بررسی‌های مدیریت رسانه. , 1402; 2(1): 1-2. doi: 10.22059/mmr.2023.93130


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب