پورسعید, محمدمهدی, رحمانی کوهبنانی, محمد علی, ده یادگاری, سعید. (1402). عوامل موثر بر برندسازی شخصی موزیسین های فعال با رویکرد داده کاوی (مورد مطالعه :شبکه اجتماعی اینستاگرام). , (), -. doi: 10.22059/jibm.2023.348884.4458
محمدمهدی پورسعید; محمد علی رحمانی کوهبنانی; سعید ده یادگاری. "عوامل موثر بر برندسازی شخصی موزیسین های فعال با رویکرد داده کاوی (مورد مطالعه :شبکه اجتماعی اینستاگرام)". , , , 1402, -. doi: 10.22059/jibm.2023.348884.4458
پورسعید, محمدمهدی, رحمانی کوهبنانی, محمد علی, ده یادگاری, سعید. (1402). 'عوامل موثر بر برندسازی شخصی موزیسین های فعال با رویکرد داده کاوی (مورد مطالعه :شبکه اجتماعی اینستاگرام)', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2023.348884.4458
پورسعید, محمدمهدی, رحمانی کوهبنانی, محمد علی, ده یادگاری, سعید. عوامل موثر بر برندسازی شخصی موزیسین های فعال با رویکرد داده کاوی (مورد مطالعه :شبکه اجتماعی اینستاگرام). , 1402; (): -. doi: 10.22059/jibm.2023.348884.4458


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب