صادقی نیا, ابوالفضل, صبار, شاهو, شاه قاسمی, احسان. (1402). نقش رسانه در تأثیرگذاری سلبریتی‌ها بر جامعة ایران از منظر خبرگان همراه با طراحی مدل مدیریت رسانه‌ای تأثیرات فرهنگی و اجتماعی سلبریتی‌ها. , 1(1), 161-183. doi: 10.22059/jcountst.2023.91690
ابوالفضل صادقی نیا; شاهو صبار; احسان شاه قاسمی. "نقش رسانه در تأثیرگذاری سلبریتی‌ها بر جامعة ایران از منظر خبرگان همراه با طراحی مدل مدیریت رسانه‌ای تأثیرات فرهنگی و اجتماعی سلبریتی‌ها". , 1, 1, 1402, 161-183. doi: 10.22059/jcountst.2023.91690
صادقی نیا, ابوالفضل, صبار, شاهو, شاه قاسمی, احسان. (1402). 'نقش رسانه در تأثیرگذاری سلبریتی‌ها بر جامعة ایران از منظر خبرگان همراه با طراحی مدل مدیریت رسانه‌ای تأثیرات فرهنگی و اجتماعی سلبریتی‌ها', , 1(1), pp. 161-183. doi: 10.22059/jcountst.2023.91690
صادقی نیا, ابوالفضل, صبار, شاهو, شاه قاسمی, احسان. نقش رسانه در تأثیرگذاری سلبریتی‌ها بر جامعة ایران از منظر خبرگان همراه با طراحی مدل مدیریت رسانه‌ای تأثیرات فرهنگی و اجتماعی سلبریتی‌ها. , 1402; 1(1): 161-183. doi: 10.22059/jcountst.2023.91690


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب