اصغرپور, ابراهیم, بشیر خداپرستی, رامین. (1402). واکاوی تأثیر همدلی و بدبینی بر قصد خرید سبز با نقش میانجی باورهای اخلاقی مصرف‌کننده: با در نظرگرفتن ملاحظات محیط‌زیستی. , 76(3), 527-538. doi: 10.22059/jne.2023.351942.2499
ابراهیم اصغرپور; رامین بشیر خداپرستی. "واکاوی تأثیر همدلی و بدبینی بر قصد خرید سبز با نقش میانجی باورهای اخلاقی مصرف‌کننده: با در نظرگرفتن ملاحظات محیط‌زیستی". , 76, 3, 1402, 527-538. doi: 10.22059/jne.2023.351942.2499
اصغرپور, ابراهیم, بشیر خداپرستی, رامین. (1402). 'واکاوی تأثیر همدلی و بدبینی بر قصد خرید سبز با نقش میانجی باورهای اخلاقی مصرف‌کننده: با در نظرگرفتن ملاحظات محیط‌زیستی', , 76(3), pp. 527-538. doi: 10.22059/jne.2023.351942.2499
اصغرپور, ابراهیم, بشیر خداپرستی, رامین. واکاوی تأثیر همدلی و بدبینی بر قصد خرید سبز با نقش میانجی باورهای اخلاقی مصرف‌کننده: با در نظرگرفتن ملاحظات محیط‌زیستی. , 1402; 76(3): 527-538. doi: 10.22059/jne.2023.351942.2499


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب