- نصیری هنده خاله، اسماعیل. (1399). تأثیر کیفیت رفتار جامعه میزبان بر رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: مجتمع تفریحی بام سبز شهر لاهیجان. نشریه گردشگری شهری، دوره 7، شماره 2، صص.126-113.
- اسدی، مهدی؛ قنبری، ابوالفضل و علیزاده اقدم، محمدباقر. (1399). ارزیابی نقش گردشگری خرید در توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی بازار تاناکورای شهر ارومیه. نشریه گردشگری شهری، دوره 7، شماره 3، صص.16-1.
- تیموری، ایرج و قانع زاده، صلاحالدین. (1399). بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن در وفاداری گردشگران سلامت. نشریه گردشگری شهری، دوره 7، شماره 1، صص.171-161.
- شهبازی شیران، حبیب و اسمی، رؤیا. (1399). تأثیر تصویر مقصد و رضایتمندی بر وفاداری گردشگران میراث: ارائه یک مدل مفهومی (موردمطالعه: مجموعه جهانی شیخ صفیالدین اردبیلی). مطالعات اجتماعی گردشگری، دوره 8، شماره 16، صص.266-243.
- بهاری، جعفر؛ کروبی، مهدی؛ جهانیان، منوچهر و قادری، اسماعیل. (1398). تأثیر کیفیت خدمات گردشگری بر تصویر برند و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: منطقه شمالی استان البرز). علوم مدیریت ایران، دوره 14، شماره 55، صص. 154-131.
- وثوقی، لیلا؛ یزدانی، محمدرضا و توانایی، عاطفه. (1397). ارزیابی تأثیر هویت شهر بر رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر کرمان). گردشگری شهری، دوره 5، شماره 3، صص.31-17.
- بهاری، جعفر؛ فراهانی، بنفشه؛ بهاری، شهلا بذله، مرجان و بهاری، حامد. (۱۳۹۶). بررسی روابط ساختاری تصویر مقصد، ارزش درک شده، رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر تبریز). فصلنامه جغرافیا و مطالعات محیطی، سال 6، شماره ۲۱. صص. 144-۱27.
- کیانی فیضآبادی، زهره. (1397). عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری با نقش میانجی رضایت گردشگران (موردمطالعه: شهر کاشان). گردشگری شهری، دوره 5، شماره 4، صص 120-105.
- همتی، رضا و زهرانی، داود. (۱۳۹۳). بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان بهمثابه برند گردشگری. فصلنامه علمیپژوهشی برنامهریزی و توسعه گردشگری، دوره 3، شماره 10، صص.204-182.
- اردکانی، سید سعید؛ میرغفوری، سید حبیبالله و برقی، شاهین. (1389). شناسایی و اولویتبندی مولفههای مؤثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیکهای تحلیل عاملی و تصمیمگیری چند شاخصه. فصلنامه مطالعات گردشگری، دوره 12، شماره 4، صص.45-20.
- آذر، عادل؛ اسماعیلپور، رضا و شاهمحمدی، محمد. (1396). ارائه مدل ساختاری تفسیری از شاخصهای انتخاب تأمینکننده مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت. نشریه مطالعات مدیریت صنعتی، دوره 15، شماره 47، صص. 45-21.
- Ardakani, S., Mirghafouri, S. & Barghi, S. (2010). Specification and Prioritization of the Factors Affecting Foreign Tourists Satisfaction Level in Shiraz, Using Factor Analysis and MADM Techniques. Tourism Management Studies, Vol.5, No.13, pp. 1-24. [In Persian].
- Ardakani, S., mirghafouri, S., barghi, S. (2010). Specification and Prioritization of the Factors Affecting Foreign Tourists Satisfaction Level in Shiraz, Using Factor Analysis and MADM Techniques. Tourism Management Studies, Vol.5, No.13, pp.1-24. [In Persian].
- Asadi, M., Ghanbari, A., Alizadeh Aqdam, M. (2020). An Evaluation of the Role of Shopping Tourism in the Development of Urban Tourism Case Study of Tanakura Market in Urmia. Urban tourism,7, No.3, pp.1-16. [In Persian].
- Assaker, G., Hallak, R. G., Assaf, A., & Assad, T. (2015). Validating a structural model of destination image, satisfaction, and loyalty across gender and age: multigroup analysis with PLS-SEM. Tourism Analysis, Vol.20, No.4, pp. 577–591.
- Azar, A; Ismailpour, R., & Shah Mohammadi, M. (2017). Presenting an interpretive structural model of supplier selection indicators based on corporate social responsibility. Journal of Industrial Management Studies, Vo. 15, No. 47, pp. 21-45. [In Persian].
- Bahari, J., farahani, B., Bahari, S., Bazleh, M., Bahari, H. (2017). Examining the structural relationships of destination image, perceived value, tourist satisfaction and loyalty (Case Study: Tabriz city). Journal of Geography and Environmental Studies, Vol.6, No.21, pp.127-144. [In Persian].
- Bahari, J; Karroubi, M; Jahanian, M & Qadri, I. (2018). the impact of the quality of tourism services on the brand image and loyalty of tourists (case study: the northern region of Alborz province). Iranian management sciences, Vol. 14, No. 55, pp. 154-131. [In Persian].
- Behari, J; Farahani, B; Behari, Shahla Bejaleh, M & Behari, H. (2017). Investigating the structural relationships of destination image, perceived value, satisfaction and loyalty of tourists (case study: Tabriz city). Geography and Environmental Studies, Vol. 6, No. 21. pp. 127-144. [In Persian].
- Chen, C. and Tsai, D.C. (2007). How destination image and evaluative factors affect Behavioral intentions. Tourism Management, Vol.28, No.4, pp.1115-1122.
- Cracolici, M. F. & Nijkamp, P. (2008). The attractiveness and competitiveness of tourist destinations: A study of southern Italian regions. Tourism Management, Vol.30, No.8, pp.336-344.
- Darnell, A.C. and Johnson, P.S. (2001). Repeat visits to attractions: A preliminary economic analysis. Tourism Management, Vol.22, No.13, pp. 119–126.
- Fernandez, J. A. S., Azevedo, P. S., Martín, J. M. M., & Martín, J. A. R. (2020). Determinants of tourism destination competitiveness in the countries most visited by international tourists: Proposal of a synthetic index. Tourism Management Perspectives, Vol.33, No.5, pp.33-55.
- Haque, A. Khan, H. (2013). Factors Influencing of Tourist Loyalty: a Study on Tourist destinations in Malaysia. Tourism Management, Vol.70, No.4, pp.55-70.
- Hemati, R., Zahrani, D. (2014). An Investigation of Determinants of Satisfaction of Foreign Tourists and Level of Loyalty in Isfahan as a Tourism Destination Brand. Journal of Tourism Planning and Development, Vol.3, No.10, pp.182-204. [In Persian].
- Hemati, R., Zahrani, D. (2014). An Investigation of Determinants of Satisfaction of Foreign Tourists and Level of Loyalty in Isfahan as a Tourism Destination Brand. Journal of Tourism Planning and Development, Vol.3, No.10, pp.182-204. [In Persian].
- Hsu, T. K., Tsai, Y. F., & Wu, H. H. (2009). The preference analysis for tourist choice of destination: A case study of Taiwan. Tourism management, Vol.30, No.2, pp.288-297.
- Kiani feizabadi, Z. (2019). The influential factors on destination loyalty with tourist’s satisfaction as the mediating factor (Case study: Kashan). Urban tourism, Vol.5, No.4, pp.105-120. [In Persian].
- Kiani feizabadi, Z. (2019). The influential factors on destination loyalty with tourist’s satisfaction as the mediating factor (Case study: Kashan). Urban tourism, Vol.5, No.4, pp.105-120. [In Persian].
- Konecnik, M. and De Chernatony, L. (2010). A Systematic Approach to Branding Slovenia, Annals of tourism research, Vol. 40, No.4, pp.507-517.
- Lee, C. F. Huang, H. I. & Huery-Ren, Y. (2010). Developing an evaluation model for destination attractiveness: Sustainable forest recreation tourism in Taiwan. Journal of Sustainable Tourism. Vol.18, No.6, pp.811-828.
- Le-Klähn, D. T.Roosen, J., Gerike, R. & Hall, C. M. (2015). Factors affecting tourists' public transport use and areas visited at destinations. Tourism Geographies, Vol.17, No.5, pp.738-757.
- Leong, A. M. W., Yeh, S. S., Hsiao, Y. C., & Huan, T. C. T. (2015). Nostalgia as travel motivation and its impact on tourists’ loyalty. Journal of Business Research, Vol.68, No.1, pp.81-86.
- López-Guzmán, T., Claudio, J., Gálvez, P., & Muñoz-Fernández G. (2018). Satisfaction, motivation, loyalty and segmentation of tourists in World Heritage cities. Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol.16, No.1, pp.73-86.
- Lv, X., & McCabe, S. (2020). Expanding theory of tourists’ destination loyalty: The role of sensory impressions. Tourism Management, Vol.77, No.4, pp.34-55.
- Meleddu, M., Paci, R., & Pulina, M. (2015). Repeated ehavior and destination loyalty. Tourism Management, Vol.50, No.4, pp. 159-171.
- Nam, J., Ekinci, Y. & Whyatt, G. (2011). Brand Equity, Brand Loyalty and Consumer Satisfaction. Annals of Tourism Research, Vol.38, No.3, pp.1009-1030.
- Nasiri hendehkaleh, E. (2020). The Effect of the Quality of Host Community Behavior on the Satisfaction and Loyalty of Urban Tourists Case Study: Baam Sabz Recreation Complex of Lahijan City. Urban tourism, Vol.7, No.2, pp.113-126. [In Persian]
- Phillips, M. R., & House, C. (2009). An evaluation of priorities for beach tourism: Case studies from South Wales, UK. Tourism Management, Vol.30, No.2, pp.176-183.
- Shahbazi Shiran, H & Asmi, R. (2019). The Impact of Destination Image and Satisfaction on Heritage Tourists’ Loyalty: resenting a Conceptual Model (Case Study: World Collection of Sheikh Safi al-Din Ardabili). Social Studies in Tourism, Vol.8, No.13, pp.243-266. [In Persian].
- Sun, X., Chi, C. G. Q., & Xu, H. (2013). Developing destination loyalty: The case of Hainan Island. Annals of tourism research, Vol. 43, No.4, pp.547-577.
- Teymouri, I. &Ghanezadeh, S. (2020). Exploring the affecting factors on special Brand health tourism value and its effect on health tourist's loyalty in Tabriz. Urban tourism, Vol.7, No.1, pp.161-171. [In Persian].
- Vengesayi, S. (2003). A conceptual model of tourism destination competitiveness and attractiveness. Journal of Chemical Information and Modeling, Vol.53, No.9, pp.1689-1699.
- Viraiyan Teeroovengadum, B. S., & Padachi, K. (2017). Travelers Satisfaction with Dimensions of Tourist Tertiary Support Services and its Effect on Destination Loyalty. BEST EN Think Tank XVII: Innovation and Progress in Sustainable Tourism, Vol.3, No.1, pp.134-141.
- Vossoughi, L., yazdani, M. & Tavanaei, A. (2018). Assessing effect of Urban Identity on Satisfaction & loyalty of tourist (case study: Kerman). Urban tourism, Vol.5, No.3, pp.17-31. [In Persian].
- Žabkar, V., Brenčič, M. M., & Dmitrović, T. (2010). Modelling perceived quality, visitor satisfaction and behavioural intentions at the destination level. Tourism management, Vol.31, No.4, pp.537-546.
|